måndag 26 november 2012

Ny sida

Jaha, då fick jag inte lägga ut fler bilder på denna bloggen utan att det kostar pengar, så därför försöker jag lära mig en annan blogg! Försöker reda ut om det går att komma runt detta på något sätt, men det verkar som om man måste skapa ett nytt google-konto, och det orkar jag nog inte. Internet blir svårare och svårare att förstå sig på, ens Google-profil är liksom kopplad till allt på något sätt som jag inte förstår! Läbbigt att allt sker så automatiskt på internet... som tur är har jag inga hemligheter och lägger inte upp för privata saker!




2 kommentarer:

  1. Har exakt samma problem, har lagt upp bilder i full storlek :(. Förminska i paint funkar (till tex 600 pixlar istället för 3-4000), de tar mycket mindre plats men det syns ingen skillnad på bloggen. Dock orkar man ju inte gå tillbaka och fixa det på gamla inlägg....

    SvaraRadera
  2. Men vad är detta?! Har ni fått begränsningar? Är det liksom fullt?! :(

    SvaraRadera